Despre Saltele-Lucs.ro


Astazi prezentam site-ul www.saltele-lucs.ro
A venit randul celor de la Saltele Lucs care se afla pe locul 2 in cautarea saltele.

Inca din prima pagina se vede ca este concurenta nr. 1 a predecesorului sau saltele online. Au gama variata de produse si structurata un pic altfel fata de concurenta dar ambele site-uri merg cam pe acelasi tipar.

Design-ul celor de la Saltele Lucs comparativ cu Saltele online este mult mai slab si inclina foarte mult catre un site de prezentare si nu unul de vanzare.
Deasupra meniului principal au un selector ce imparte categoriile de saltele in doua: saltele cu arcuri si saltele fara arcuri, ca un avantaj fata de saltele online.

Principala diferenta la produse este un spray de igienizat saltele de la firma POTEMA din Germania, in rest produsele sunt cam la fel.

La prezentarea produselor gasim un minus major fata de concurenta in sensul ca poza principala ce apare la fiecare produs (saltele) este o poza cu salteaua si lumea nu vede de multe ori sectiune cu toate ca sub poza exista un text cu link ce duce la sectiune.

Ca diversitate de produse sunt comparabili cu concurenta saltele-online.ro
Saltele Lucs au si ei o gama variata de saltele: relaxa, saltele din latex, cu arcuri independente, din poliuretan, din poliuretan si memory foam si chiar saltele din latex, nuca de cocos si memory foam. La sectiunea Accesorii saltele au chiar si un plus prin Spray-ul de igienizat saltele.

Un site slabut din punct de vedere al design-ului, dar cu informatii la fel de utile ca si concurenta. Merita vizitat si facuta o comparatie la preturi unde se pare ca stau destul de bine in comparatie cu ceilalti.
Datorita textelor si produselor competitive se pare ca locul 2 in cautarea saltele il merita.
Felicitari echipei Saltele Lucs.

Cine cunoaste sau a interactionat cu acest site este invitat sa comenteze aici sa isi faca toata lumea o parere cat mai reala despre ei.

6 comentarii:

  1. Intradevar profesionisti, am comandat o saltea Preludio Latex 130x190 cm si dupa ce am platit avansul a doua zi am primit salteaua acasa.
    In privinta saltelei chiar o recomand este o saltea ortopedica foarte confortabila.

    RăspundețiȘtergere
  2. precizez ca am trecut de la o saltea clasica la o saltea tentazione cu arcuri individuale si din seara cand am dormit pe ea somnul meu a fost mai mult decat ok. livrarea s-a facut in 2 zile ca nu era pe stoc in momentul respectiv.
    multumesc saltele lucs.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa ce am returnat salteaua care o cumparasem de la saltele online, fara probleme, am descoperit ca mai era o firma in aceiasi incinta si am incercat si la ei salteaua cu memory foam, Body form. M-am indragostit pe loc, chiar o saltea confortabila. (in cazul asta am probat salteaua si a iesit castigatoare cea de la saltele lucs).

    RăspundețiȘtergere
  4. Am comandat la Saltele lucs o saltea cu cocos si latex, buna salteaua nu am ce zice dar mi-au spus ca vine in 2 zile si a venit in 3 zile. (am fost anuntat dar nu a fost tocmai ok).

    RăspundețiȘtergere
  5. Am cumparat o saltea cocos antistres de la www.saltele-lucs.ro si dupa ce am facut plata comenzii a treia zi a sosit cu curierul la Cluj. Am avut un pic emotii ca o sa intarzie sau nu o sa ajunga dar sau dovedit seriosi cei de la Saltele Lucs. Apelati cu incredere sunt firma serioasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cei de la saltele-onlinero au o politica foarte interesanta. Daca cumperi online si ai unele nemultumiri poti cere maxim 1 RON despagubiri. Daca insa cumperi din magazinele lor din ghencea sau celelalte puncte de vanzare, de buna credinta poti astepta si peste 2 luni sa-ti vina salteaua. Dupa cum scrie si pe site termenul de livrare este comunicat Telefonic de un reprezentant al firmei.

    Am achizitionat salteaua pe 24.10.2011 nu era pe stoc si mi-au spus ca vine in 3-4 saptamani. s-au facut 7 saptamani si salteaua nu a venit. Nu am absolut nici un drept in calitate de cumparator, totusi o sa chem OPC-ul pentru ca este inadmisibil sa faci o astfel de reclama mincionoasa. Pe acelasi principiu ca daca vrei brad de craciun il comanzi de pasti , cei de la saltele-online.ro din Ghencea mi-au lasat o impresie foarta proasta. Va recomand sa achizitionati de la ei doar ce este pe stoc , daca nu este pe stoc si vreti ca cineva sa-si bata joc de dumneavoastra pe banii dumneavoastra va recomand sa cumparati de la ei.

    RăspundețiȘtergere