Despre Dormeo.ro


A venit randul locului 5 ocupat de siteul www.dormeo.ro

Un site ok realizat ce are pe langa saltele, perne, paturi, pilote. Are integrat si un modul - newsletter modul ce nu exista momentan la nici un site din primele locuri prezentate pana acum.
Sa revenim la sectiunea saltele ca practic asta discutam in acest blog, despre saltele. Gama lor este mai mica fata de concurenta si se rezuma doar la saltele fara arcuri, saltele din spuma poliuretanica si diverse derivate din spuma combinate si cu memory foam. Preturile acestor saltele par ok, iar in privinta saltelelor asteptam pareri de la d-voastra.

Comanda poate fi plasata online si in pagina de produs sunt prezentate si sugesti despre produse adiacente care pot fi achizitionate impreuna cu produsul comandat sau vizitat.
Descrierile produselor sunt ok, pozele sunt foarte bine realizate.

In concluzie un site mai mult decat ok si din partea noastra numai felicitari echipei Dormeo.

Cine cunoaste sau a interactionat cu acest site este invitat sa comenteze aici sa isi faca toata lumea o parere cat mai reala despre ei.

8 comentarii:

  1. Slabute produse. Am un prieten care a aruncat o saltea luata de la Dormeo dupa 6 luni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam ce va asteptati de la o firma de teleshoping....

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o saltea de la ei dormeo ortopedic si e ok.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am si saltea si perne de la Dormeo si suntem foarte multumiti de produse. Le-am cumparat direct de la ei de pe site

    RăspundețiȘtergere
  5. este a doua ora cand incercam sa luam saltea de la Dormeo , dar au niste termene de livrare de 2-3 saptamani ????? pai iti cumperi de 10 ori din alta parte ....

    RăspundețiȘtergere
  6. Am cumparat o saltea dormeo memory 12+2 si suntem foarte multumiti de ea. Este drept ca am cuparat-o direct din magazin si nu a trebuit sa asteptam. Deoarece vin ambalate in vid a incaput perfect in masina cu bancheta rabatata (precizez ca e vorba de o saltea de 180x200). Mai citisem si despre mirosul care poate sa existe dupa desfacere dar la mine nu a fost cazul. A stat jumate de zi desfacuta cu geamul deschis si a fost ok. Am si o perna Memosan care este mai ok decat pernele de acelasi fel de la Ikea (am una si una in acelasi pat deci pot sa fac comparatie :D). La perna a existat un miros care insa a disparut dp cateva zile. Despre partea de teleshoping as putea sa am un comentariu negativ: odata intrat in baza lor de date cam revin cu telefoane odata la 2-3 luni cand mai aniverseaza cate ceva :). Si pot fi foarte insistenti....

    RăspundețiȘtergere
  7. am o saltea dormeo memori 2+12 atita reclama si??????????? transpiri in ea in dracii aia mari. la fel pernele siena , pilota transpiri in ele ca in sauna ooo si inca cum . am insistat pe acest aspect si cu recomandarile de rigoare din partea echipei dormeo ca nu transpiri ca etc....ok ai dreptate ca sunt foarte insistenti . dar calitate pret lasa de dorit. totusi suntem in romania .../

    RăspundețiȘtergere
  8. am o saltea dormeo 2+12 si la exact un an de cand am cumparat-o a mucegait . in conditiile in care este aerisita cel mult la 2 saptamani iar din 2 in doua luni este intoarsa de pe o parte pe cealalta . nu a intrat in contact cu niciun fel de lichid , si totusi.....
    daca stie coneva cum se poate remedia situatia astept raspuns .
    mucegaiul a aparut pe partea fara strat suplimentar de spuma .
    va multumesc

    RăspundețiȘtergere