Saltele relaxa

Saltelele relaxa sau de tip relaxa sunt saltele clasice construite pe plasa de arcuri cu diverse straturi peste ( pasla, burete) de diverse densitati si grosimi.

Acest tip de saltele sunt in general saltele ieftine si depasite ca tehnologie si care pot fi gasite si in hipermarket-uri.

Sunt impartite in 3 categorii dupa cum le denumesc site-urile din Romania:
  • ortopedice
  • superortopedice
  • superortopedice - extra, plus sau sub diverse nume adiacente


Ce le diferentiaza pe aceste tipuri de saltele de la un furnizor la altul, sunt grosimile saltelelor date de straturile ce se pun peste plasa de arcuri si pretul.
Prea multe nu se pot spune despre aceste saltele si nici nu prezinta mare interes pentru cine stie sa-si aleaga o saltea.
Unde gasim aceste saltele ?
Simplu, cautam pe www.google.ro si gasim o duzina de siteuri care prezinta si vand aceste saltele: saltele-online.ro, saltele-lucs.ro, salteleprevi.ro, ramedepat.ro, vreausaltea.ro si multe altele.

5 comentarii:

  1. Saltelele relaxa sunt toate la fel, ieftine si proaste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa lume a ramas blocata pe numele de saltele relaxa, dar o parte din ei chiar vor saltele.
    Felicitari pentru blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. am cumparat eu o saltea pocket de pe unul din site-urile enumerate mai sus. Sunt extraordinar de multumit de ea...si a fost livrata exact cand mi-au promis. nu stiu daca sa zic numele site-uli...probabil o sa considerati ca am scris doar ca sa fac o reclama...asa ca mai bine nu zic de la cine am cumparat..:)) va spun doar ca salteaua se numeste pocket spring si este fabricata de saltex

    RăspundețiȘtergere
  4. Puteti spune magazinul de la care ati cumparat. Asta e rolul acestui blog, de a informa viitorii cumparatori de seriozitatea magazinelor online ce comercializeaza saltele.

    RăspundețiȘtergere
  5. ok...de la www.vreausaltea.ro am cumparat pocket spring-ul.

    RăspundețiȘtergere